Лого САБ
0
Немає товарів
 x 
Кошик порожній

Наша спеціалізація

  • Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку
    Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку
  •  Автоматизація торгівлі
    Автоматизація торгівлі
  • Автоматизація виробництва
    Автоматизація виробництва
  • Інтеграція з сайтами
    Інтеграція з сайтами
  • Розробка мобільних додатків
    Розробка мобільних додатків
  • Продаж програмного забезпечення
    Продаж програмного забезпечення
  • Продаж торгового обладнання
    Продаж торгового обладнання

Хто ми:

Компанія «ПДК плюс» - член "Спілки автоматізаторів бізнесу" (САБ), що займається наданням послуг комплексної автоматизації обліку і управління на базі програмних продуктів «1С:Підприємство 8».

Ми пропонуємо вам :

      1) Широкий перелік послуг щодо продуктової лінійки «1С:Підприємство»: презентація, покупка, впровадження, установка, настройка, оновлення, супровід, обслуговування конфігурацій 1С: Підприємство.

     2) Повний комплекс послуг «M.e doc», "СОТА", Flydoc

     3) Електронно-цифровий підпис(ЕЦП) АЦСК Україна

     4) Софт провідних фірм-виробників: 1С-Бітрікс; Microsoft; антивіруси Касперського, Dr. Web, Eset, Avira; Adobe; Novell; Lotus; Corel та інших.

     5) Великий вибір торгового обладнання (фіскальні реєстратори, касові апарати, сканери штрих-кодів та інше)


У нас є все, щоб змусити інформаційні технології працювати на Вас і розвивати Ваш бізнес.

Де ми:

Ми працюємо з клієнтами в різних географічних регіонах і бізнес галузях, починаючи від найменших до великих підприємств.

Сучасні технології, "Skype Call" і "Team Viewer", дають всім можливість вибирати IT партнера не прив'язуючись до місця розташування, а виходячи з професійних компетенцій і загальних поглядів на ведення бізнесу і принципи співпраці. Наше місцезнаходження: місто Костянтинівка, Донецька область.

Чому ми:

1) Володіємо високими знаннями в своїй області. Серед наших клієнтів, є підприємства з чисельністю користувачів в "1С:Підприємство" понад 300 осіб.

2) Всі роботи по супроводу, фіксуються в нашій системі управління вимогами , побудовану на принципах гнучкої (agile) розробки і адаптовану для управління розподіленими програмними проектами. У ній замовник: контролює роботи по проекту; дивиться звіти по відпрацьованому часу за конкретне завдання. Всі виконані завдання зберігаються в системі і в будь-який час можуть бути використані.

3) Ми орієнтуємося на довгострокові відносини з нашими клієнтами, партнерами і співробітниками.

4) Оперативність. Ми докладаємо всіх зусиль для того, щоб з моменту відправки нам запиту до отримання Вами остаточного результату пройшло мінімум часу.

5) Інновації. Ми активно займаємося своїми власними розробками, які нас вигідно відрізняють від багатьох конкурентів.

Наші статуси:

1) Член "Спілки автоматизаторів бізнесу".Компанії, що входять в Союз, можуть допомогти користувачам в підборі технологій для вирішення будь-яких бізнес-задач, надати послуги з впровадження та супроводу інформаційних систем для управління і обліку, в тому числі програмних продуктів «1С:Підприємство».Це висококваліфіковані команди з великим досвідом роботи на ринку автоматизації

2) Центр видачі електронно-цифрового підпису від АЦСК Україна.

3) Сертифікований партнер Lincos Group. Lincos Group - розробник провідного програмного забезпечення M.E.Doc, СОТА.

Хочете знайти надійного партнера в особі нашої компанії?
Тоді почніть співпрацювати з «ПДК плюс» прямо зараз!

  • Ми пропонуємо програмні продукти та торгівельне обладнання підприємцям, бізнесменам, які працюють на території України.

  • Ми зацікавлені в розвитку партнерських відносин з фірмами і підприємцями, які працюють в сфері продажу і сервісу торгового, касового обладнання, впровадження та супроводу програмних продуктів обліку та управління.

  • Ми пропонуємо приватним особам можливість створити власний бізнес у співпраці з нами, мати основний чи додатковий заробіток, перспективи кар'єрного зростання і фінансового розвитку спільно з нашою компанією.

Чому вигідно співпрацювати з "ПДК плюс"?

Напрямок "1С:Підприємство":

  • Партнерська знижка.

  • Оперативна доставка кур'єрською службою в будь-яку точку України.

  • Відсутність витрат на сертифікацію фахівців "1С:Підприємство" і отримання статусів.

  • Методична підтримка з питань, пов'язаних з продажем продуктів «1С:Підприємство».

  • Допомога консультантів і програмістів «ПДК плюс» при наданні послуг Вашим клієнтам.

Хто такий партнер?

     Партнером компанії "ПДК плюс" може стати будь-яка фізична або юридична особа, яка бажає продавати товари і послуги, надані нашою компанією за комісійну винагороду, встановлений правилами і підписала партнерську угоду про співпрацю.

Умови партнерства

  Для Партнерів існує кілька правил, обов'язкових для виконання:

  • Замовлення необхідного програмного забезпечення або торгового устаткування відбувається тільки після оплати рахунку

  • Видача продукції Партнерам здійснюється при наявності в бухгалтерії всіх даних, необхідних для виписки документів

  • Комісійна винагорода виплачується після закриття необхідних документів

Тел. для довідок: 050-832-54-47

Пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

   - Модель

   - серійний номер

   - гарантійний термін

   - дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією
  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску
    Подробнее: https://rozetka.com.ua/warranty/


Подробнее: https://rozetka.com.ua/warranty/

1. Загальні положення

    • 1.1. Справжня оферта, відповідно до Цивільного Кодексу України, є офіційною пропозицією ФОП Павлюков Д.Ю., далі по тексту - «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі по тексту
    • «Договір», і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця pdk.com.ua (далі - «Інтернет-сайт»).
  • 1.2. Моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) укласти договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

Поняття і визначення

  • 2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:
    • «Товар» - моделі, аксесуари, комплектуючі та супровідні предмети;
    • «Інтернет-магазин» - сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця з запропонованим Продавцем описом Товару на фотознімках, за допомогою мережі Інтерент, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, тобто дистанційним способом продажу товару.
    • «Продавець» - компанія, яка реалізує товари, представлені на Інтернет-сайті.
    • «Покупець» - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.
    • «Замовлення» - вибір окремих позицій з переліку товарів, зазначених Покупцем при розміщенні замовлення і проведенні оплати за допомогою платіжної картки.

Предмет Договіру

  • 3.1. Продавец обязуется передать в собственность Покупателя Товар, а Покупатель обязуется оплатить и принять Товар на условиях данного Договора.
  • Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:
    • добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині;
    • самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
    • оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
    • обробка та доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.

Порядок оформлення заказу

  • 4.1. Покупець самостійно оформляє замовлення в Інтернет-магазині через «форму кошика», або оформивши замовлення по електронній пошті, або за номером телефону, зазначеному в розділі контактів Інтернет-магазину.
  • 4.2. Термін формування замовлення - до 2 робочих днів з моменту оформлення заявки. У разі, якщо замовлення оформлене у вихідний або святковий день, термін формування починається з першого після вихідного робочого дня.

Порядок оплати замовлення

  • 5.1. Покупець оплачує Замовлення на розрахунковий рахунок Продавця.

Термін, вартість і умови доставки замовлення

6.1. Доставка замовлення здійснюється силами Продавця та транспортної компанії в зазначений в замовленні (узгоджений) з Покупцем термін після фактичної оплати товару.

6.2. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар в обумовлену дату і час, нова дата доставки одноразово узгоджується з Покупцем в телефонному режимі, за умови, що нова дата доставки не може бути пізніше 2-х днів від першої доставки.

6.3. У разі повторного неотримання товару Покупцем, з причин, не залежних від Продавця, замовлення анулюється і підлягає повторному оформлення на сайті Продавця. При цьому 100% передоплата, здійснена Покупцем, повертається на умовах, визначених в п.9.7. справжньої угоди.

Права та обов'язки сторін

  • 7.1. Продавець зобов'язаний:
    • виконувати умови цього Договору;
    • виконувати замовлення Покупця в разі здійснення оплати від останнього;
    • передати Покупцю товар відповідно до обраного зразком в Інтернет-магазині, оформленим замовленням та умовами цього договору.
    • перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його упаковки на складі Продавця.
  • 7.2. Продавець має право:
    • в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим договором у разі порушення Покупцем умов цього договору.
  • 7.3. Покупець зобов'язаний:
    • своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього договору.
  • 7.4. Покупець має право:
  • оформити замовлення в Інтернет-магазині;
  • вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

Відповідальність сторін:

  • 8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.
  • 8.2. Продавець не несе відповідальності за:
    • змінений виробником зовнішній вигляд Товару;
    • за незначне невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різній колірній передачі моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей;
    • за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;
    • за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;
    • за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;
    • за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;
  • 8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилося іншу особу) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам моральності.
  • 8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.
  • 8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів..

Інші умови:

  • 9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті
  • 9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.
  • 9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні замовлення і подальшої оплати товару) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».
  • 9.4.Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.
  • 9.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.
  • 9.6. Інформація, яку надає Покупцем є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення, відправлення повідомлень Покупцеві, доставки товару, здійснення взаєморозрахунків і ін.
  • 9.7. Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з будь-яких причин, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця, на картковий рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 7-ми банківських днів з дати надання такої заяви.

Срок дії договору

  • 10.1. Цей договір вступає в силу з моменту здійснення Покупцем 100% передоплати (акцепту) замовлення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.
  • 10.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту фактичної доставки товару, шляхом повернення грошових коштів (100% передоплати замовлення) на картковий рахунок Покупця, зазначений в письмовій заяві.
  • 10.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.

 Способи доставки

1. "Нова пошта". За допомогою доставки «Нова пошта», Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.

 

2. "Meest Express". Доставка кур'єром додому

 

3. "Delivery". Доставка по всій Україні.

 

4. Самовивіз. Самовивіз товару з нашого офісу за адресою: б-р Космонавтів 10а, 5 поверх, офіс 4, м.Костянтинівка, Донецька область

 

Способи оплати

1.Безготівкова оплата. На вашу поштову адресу буде відправлений рахунок на оплату, який ви можете оплатити у відділенні будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашого підприємства.

 

2. Миттєва розстрочка. Розстрочка за вигідними умовами і без документов.Все, що вам потрібно для отримання розстрочки - карта ПриватБанку.

 

ЧОМУ ПОТРІБНО ОБРАТИ НАШУ КОМПАНІЮ?

Компанії, що входять в Союз, можуть допомогти користувачам в підборі технологій для вирішення будь-яких бізнес-задач, надати послуги з впровадження та супроводу інформаційних систем для управління і обліку, в тому числі програмних продуктів "BAS", "1С: Підприємства".
Система управління вимогами
Всі роботи по супроводу, фіксується в нашій системі управління вимогами (СУВ). В якій клієнт: контролює роботи по проекту; дивиться звіти по відпрацьованому часу за конкретне завдання і т.п. Всі виконані завдання зберігаються в системі і в будь-який час можуть бути використані.
Гарантія повернення грошей
Ми повністю гарантуємо дотримання термінів при впровадженні того чи іншого програмного продукту. В іншому випадку, ми повернемо 100% вашої оплати
Ми активно займаємося своїми власними розробками, які нас вигідно відрізняють від багатьох конкурентів.
Сертифіковані спеціалісти
Всі наші співробітники мають багаторічний досвід автоматизації обліку та необхідними сертифікатами
Оперативність
Ми докладаємо всіх зусиль для того, щоб з моменту відправки нам запиту до отримання Вами остаточного результату пройшло мінімум часу.

Ми це:

500+
Автоматизованих робочих місць
100+
Реалізованих проектів
10+
Років досвід роботи співробітників

Наші клієнти

  • ООО Артпромпроектбут
    ТОВ "Артпромпроектбут"
    Будівельні послуги
  • Эссперро Групп
    ТОВ "Есперо груп"
    Група компаній з продажу дитячих товарів
  • Міжнародний фонд водних досліджень
    Міжнародний фонд водних досліджень
    Поліпшення якості і надійності постачання у водному секторі
  • ТОВ Санрім
    ТОВ "Санрім"
    Оптовий і роздрібний продаж алкогольних напоїв
  • Донбассрибпром
    ЧП "Донбасрибпром"
    Розведення риби та її продаж
  • ТОВ СТІЛ БУД СЕРВІС
    ТОВ "СТІЛ БУД СЕРВІС"
    Будівельні послуги
  • Мегатекс
    ТОВ "Мегатекс"
    Група компаній по виробництву і продажу акумуляторних батарей
  • ВинтажСтройПоставка
    ТОВ "Вінтаж буд постачання"
    Роздрібна та оптова торгівля будівельними матеріалами
  • Стройдеталь
    Стройдеталь
    Роздрібний продаж будівельних матеріалів; сантехніки.
  • Стандартсервіс
    Стандартсервіс
    Роздрібна та оптова продажа будівельних матеріалів
  • ВашДом
    Мережа магазинів "Ваш дім"
     Роздрібна торгівля

Залишилися питання?

Заповніть форму нижче і ми передзвонимо Вам протягом двох годин

Замовити зворотній дзвінок