Гарантія
Програмне забезпечення
Законом про захист прав споживачів не передбачено повернення програмного забезпечення.Торгове обладнання
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.Обмін/повернення товару можливе протягом 14 днів
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- Модель
- серійний номер
- гарантійний термін
- дата продажу товару
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
- неправильно заповнений гарантійний талон
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу
- збереження інформації на жорсткому диску