Оформіть заявку на послугу, ми зв'яжемося з вами найближчим
часом і відповімо на всі питання, що цікавлять.
Сервіс «FREDO ДокМен» дозволить заощадити час і кошти, пішовши від необхідності роздруковувати і відправляти поштою паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.
Звертаємо увагу, обмін податковими документами (НН / РК) здійснюється за допомогою сервісу "FREDO Звіт".
Сервіс «FREDO ДокМен» надає наступні можливості:
- створення документів за існуючими шаблонами безпосередньо в сервісі «FREDO ДокМен»;
- вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних та інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» натисненням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- підписання, шифрування і відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс «FREDO ДокМен», а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, по прямому з'єднанню або за поштовою з'єднанню через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
- отримання від своїх контрагентів, що використовують сервіс «FREDO ДокМен» або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
- завантаження з сервісу «FREDO ДокМен» в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних та інших документів натисненням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
- пакетна робота з документами;
- робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
- наявність модулів «Довільне Підписання» і «Універсальний документ» - можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП і відправка на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», MEDoc, Сота, FlyDoc.
- надійність і впевненість в автентичності документа - документ шифрується і підписується КЕП;
- контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах - відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
- економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
- підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
- можливість отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за наявності у користувача ліцензій на сервіси «FREDO Звіт» та «FREDO ДокМен».
Вид договору |
Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ |
---|---|
Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен на 1 місяць |
99,00 |
Доступ до онлайн-сервісів пакета "Бухгалтерський" на 12 місяців |
7080,00 |
Доступ до онлайн-сервісів подачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для юридичних осіб та ФОП на ЗСО) на 12 місяців
|
3600,00 |
Доступ до онлайн-сервісів подачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для ФОП на ССО) на 12 місяців
|
1440,00 |
Доступ до онлайн-сервісів подачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових юридичних осіб та ФОП на ЗСО) на 1 місяць
|
300,00 |
Доступ до онлайн-сервісів подачі електронної звітності (FREDO Звіт) та електронного документообігу (FREDO ДокМен), оновлення програмної продукції (для додаткових ФОП на ССО) на 1 місяць
|
120,00 |
Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії (разовий платіж, для кожного підприємства)
|
420,00 |