Оформіть заявку на послугу, ми зв'яжемося з вами найближчим
часом і відповімо на всі питання, що цікавлять.
Лінія консультацій надає користувачам програм для автоматизації бізнесу консультації по роботі з конфігураціями. Досвідчені фахівці дадуть відповідь на питання по використанню програмних продуктів по телефону або електронній пошті.
Умови отримання:
Договір ІТС рівня ТЕХНО передбачає отримання однієї консультації в місяць. Невикористана консультація не переноситься на наступний період.
Кількість консультацій компанії «ПДК плюс» визначається індивідуальними умовами договору ІТС
Умови отримання:
- Для отримання доступу до сервісу Лінія консультацій необхідно бути зареєстрованим користувачем і мати діючий договір ІТС рівня ПРОФ з обслуговуючою компанією (дана вимога не є обов'язковою щодо користувачів базових версій програм) або пакет онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
- Програми, в яких реалізований сервіс
- Сервіс доступний користувачам усіх версій програм для автоматизації бізнесу.
- При зверненні до Служби технічної підтримки необхідно повідомити наступну інформацію:
- Реєстраційний номер програми.
- Назва організації.
- Версію програмного продукту, назву конфігурації.
- Постарайтеся правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати на нього найбільш точний і швидкий відповідь.
Договір ІТС рівня ТЕХНО передбачає отримання однієї консультації в місяць. Невикористана консультація не переноситься на наступний період.
Кількість консультацій компанії «ПДК плюс» визначається індивідуальними умовами договору ІТС