Установка FREDO Звіт підходить для наступних програм:
- BAS Бухгалтерія всех версий (Базовая, ПРОФ, КОРП);
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS АГРО. Бухгалтерія;
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу;
- BAS Громадське харчування;
- BAS Будівництво. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- BAS Будівництво. Керування фінансами;
- Зарплата і Управління Персоналом;
- Управління торговим підприємством;
- Управління виробничим підприємством;
- Управління сільськогосподарським підприємством;
- Застарілі продукти.
- Сервіс також доступний у галузевих програмах, які розроблені на основі цих типових рішень.
Сервіс «FREDO Звіт» - це сервіс інтегрований із програмами для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна подавати електронну звітність до контролюючих органів, адмініструвати ПДВ, реєструвати податкові документи (НН/РК) у ЄРПН та обмінюватися ними між контрагентами.
ПК FREDO інсталюється на комп'ютер користувача в двох варіантах:
- локальний
- мережевий
Локальний варіант програми призначений для користування на одному робочому місці. Він встановлюється на один комп'ютер, при цьому здійснюється повна інсталяція програми з копіюванням всіх програмних файлів.
Мережевий варіант програми призначений для одночасної роботи з однією базою даних декількох користувачів. На вибраному комп'ютері встановлюється серверна частина, після чого на інших комп'ютерах встановлюються місця (клієнтські станції). При встановленні задається IP-адреса і порт сервера для зв'язку зі службою. Таким чином, декілька комп'ютерів об'єднуються в мережу.
Сервіс дозволяє вам формувати регламентовані звіти як самостійно, так і шляхом перенесення даних з BAS. Для заповнення документів інформацією з BAS достатньо натискання однієї кнопки в бланку створеного звіту.
Один з важливих етапів роботи зі звітністю, який підвищує шанси її здачі з першого разу, - це перевірка правильності заповнення документації. Вона проводиться шляхом камеральних перевірок і за всіма параметрами відповідає перевірок контролюючих органів.
Відправка звітності в електронному вигляді з ЕЦП в органи контролю відбувається за допомогою прямого з'єднання або через вбудований поштовий клієнт. Безпосередньо перед відправкою звіт підписується і шифрується ЕЦП, в результаті чого набуває юридичну силу. Зданої звітність вважається після того, як ви отримаєте обидві квитанції: квитанцію про доставку звіту та квитанцію про результати його обробки.
Залучення додаткових функцій програми дозволяє перевірити стан платника ПДВ з бази платників ДПАУ і оцінити ризики податкової перевірки.
Використання сервісу СЕЗ відкриває вам можливості для:
- перевірки заповнення форм і роздруківки звітності;
- зашифровуваної і підписання документації ЕЦП;
- відправки звітів в державні органи і отримання квитанції про доставку документа за призначенням і результати його обробки;
- збереження інформації на електронних носіях;
- отримання розшифровки показників звітів СЕЗ в програмі BAS
Доступ до сервісу «FREDO Звіт» (локальна версія на одну організацію) надається без додаткової оплати користувачам програм для автоматизації бізнесу, які мають договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий), Ретро або річну підписку на пакет «Бухгалтерський».
За додаткову плату будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу може оформити річний доступ до пакету сервісів FREDO («FREDO Звіт» і «FREDO ДокМен»).
Окремо, доступ до сервісу «FREDO Звіт» може оформити будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на строк від 1 до 12 місяців.
Всі ціни ви можете переглянути на нашому сайті за посиланням: ціни FREDO Звіт.
Встановлення «FREDO Звіт» ви можете здійснити самостійно з покупкою інсталяційного диска або залучити фахівців компанії «ПДК плюс».
Щоб купити ліцензійну версію "BAS", оформити підписку на ІТС, провести установку і настройку «FREDO Звіт» на вашому комп'ютері, отримати консультацію по роботі з ПЗ - звертайтеся до фахівців компанії «ПДК плюс» за контактами на сайті.