Автоматизація бізнес процесів - абсолютно обґрунтовано набирає велику популярність на сучасному ринку. Так як автоматизація насамперед дозволяє скоротити витрати будь-якого виробництва, відповідно діяльність підприємства буде набагато ефективніше. Сьогодні автоматизація - це невід'ємна частина будь-якого підприємства. Нові технології дають надію не тільки на поліпшення бізнесу, а й на створення умов для якісного медичного обслуговування.
У сфері медицини автоматизація вкрай важлива, особливо для медустанов, в яких щодня йде величезний потік пацієнтів, такими є як приватні, так і державні установи.
Але навіть зараз залишаються ще такі установи, в яких лікарі та медсестри фіксують всю інформацію про пацієнта на паперових носіях: картка пацієнта, його історія хвороби, рецепти на ліки та направлення на процедури - все це працівники медустанови заповнюють вручну, що істотно сповільнює роботу медперсоналу.
Коли відсутній електронний документообіг - у медиків навантаження буде підвищене і відповідно медична допомога яка буде надаватися, а саме її якість буде знижено, будуть величезні черги в приймальні, і велика кількість незадоволених пацієнтів. Це проблема здебільшого медичних установ, особливо лікарень.
Що б прибрати дані проблеми потрібно починати введення електронного документообігу та створити єдиний інформаційний простір всередині організації.
Майже під будь-яку галузь можна вибрати потрібне рішення для автоматизації, яке зможе вирішити головні завдання і в рази прискорити і спростити робочий процес. Коли проходить автоматизація медустанов, то в першу чергу потрібно забезпечити грамотний та ефективний розподіл ресурсів, а також зусилля персоналу і все це без втрати часу.
У цій статті ми розглянемо програмний продукт для автоматизації медичних організацій.
Таким програмним продуктом є «BAS Медицина»
Основна функція «BAS Медицина» - це автоматизація основних процесів, таких як амбулаторна поліклініка, денний стаціонар, стаціонар з цілодобовим перебуванням.
Програма забезпечує:
Обидва рішення мають загальну інформаційну базу медичної організації і в ній є поділ доступу до всіх даних по рольовому принципу. Є можливість ведення обліку по одній або декількох медичним організаціям в одній інформаційній базі.
В обох програмах можна вести кілька медичних карт для одного пацієнта - амбулаторну карту, стоматологічну карту і т.д. Можна встановити доступи до типів карт для кожного медичного працівника.
Реєстратура виконує попередній запис пацієнтів, але так само це можуть зробити і лікарі при призначенні повторних прийомів. Для здійснення оперативного планування лікарському медичному персоналу і кабінетам задаються графіки роботи, норми завантаження, перелік надаваних послуг. Оперативне планування діяльності кабінетів здійснюється за даними попереднього запису пацієнтів.
Так само обидві програми автоматизують такі види діяльності медичної організації:
У програмах реалізовано дуже багато підсистем:
У сфері медицини автоматизація вкрай важлива, особливо для медустанов, в яких щодня йде величезний потік пацієнтів, такими є як приватні, так і державні установи.
Але навіть зараз залишаються ще такі установи, в яких лікарі та медсестри фіксують всю інформацію про пацієнта на паперових носіях: картка пацієнта, його історія хвороби, рецепти на ліки та направлення на процедури - все це працівники медустанови заповнюють вручну, що істотно сповільнює роботу медперсоналу.
Коли відсутній електронний документообіг - у медиків навантаження буде підвищене і відповідно медична допомога яка буде надаватися, а саме її якість буде знижено, будуть величезні черги в приймальні, і велика кількість незадоволених пацієнтів. Це проблема здебільшого медичних установ, особливо лікарень.
Що б прибрати дані проблеми потрібно починати введення електронного документообігу та створити єдиний інформаційний простір всередині організації.
Майже під будь-яку галузь можна вибрати потрібне рішення для автоматизації, яке зможе вирішити головні завдання і в рази прискорити і спростити робочий процес. Коли проходить автоматизація медустанов, то в першу чергу потрібно забезпечити грамотний та ефективний розподіл ресурсів, а також зусилля персоналу і все це без втрати часу.
У цій статті ми розглянемо програмний продукт для автоматизації медичних організацій.
Таким програмним продуктом є «BAS Медицина»
Основна функція «BAS Медицина» - це автоматизація основних процесів, таких як амбулаторна поліклініка, денний стаціонар, стаціонар з цілодобовим перебуванням.
Програма забезпечує:
- облік пацієнтів,
- обліку медичних карт пацієнтів.
- зберігається історія відвідувань,
- можливість перегляду історії по наданим послугам певного пацієнта;
- реєстрацію пацієнтів на прийом через зручний механізм запису, Call-центр;
- планування роботи персоналу,
- формування графіків роботи лікарів, які здійснюють прийом пацієнтів;
- здійснення оплати за товари і послуги, надані установою;
- автоматизацію процесу визначення пацієнтів в стаціонар, призначення плану лікування таким пацієнтам;
- формування і видачу всіх необхідних документів і бланків (електронних медичних документів, рецептів, листків непрацездатності, свідоцтв про смерть і т.д);
- взаємодія зі страховими компаніями;
- можливість формування пакетів послуг - програм, здійснення профоглядів.
- установку цін на медичні послуги і товари і т.д.
Обидва рішення мають загальну інформаційну базу медичної організації і в ній є поділ доступу до всіх даних по рольовому принципу. Є можливість ведення обліку по одній або декількох медичним організаціям в одній інформаційній базі.
В обох програмах можна вести кілька медичних карт для одного пацієнта - амбулаторну карту, стоматологічну карту і т.д. Можна встановити доступи до типів карт для кожного медичного працівника.
Реєстратура виконує попередній запис пацієнтів, але так само це можуть зробити і лікарі при призначенні повторних прийомів. Для здійснення оперативного планування лікарському медичному персоналу і кабінетам задаються графіки роботи, норми завантаження, перелік надаваних послуг. Оперативне планування діяльності кабінетів здійснюється за даними попереднього запису пацієнтів.
Так само обидві програми автоматизують такі види діяльності медичної організації:
- Облік і ведення лікарських дільниць.
- Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату.
- Прийом оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових та безготівкових грошових коштів, друк касових чеків.
- Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть; рецептів.
- Облік використовуваного при наданні медичної послуги обладнання.
- Облік виконаних медичних послуг.
- Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз.
- Формування, друк і облік лікарняних листів.
- Управління взаємовідносинами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів - страхових компаніях та інших юридичних особах, ведення угод і договорів на надання медичної допомоги.
- Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу.
- Управління правилами продажів медичних послуг: встановлення цін і знижок.
- Управління маркетинговими заходами.
- Проведення профоглядів для співробітників підприємств.
- Реєстрація взаємодій з пацієнтами по телефону та електронною поштою для роботи Call-центрів.
У програмах реалізовано дуже багато підсистем:
- Реєстратура
- Каса для розрахунків з фізичними особами
- Листки непрацездатності (лікарняні)
- Call центр
- Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS, email
- Маркетинг
- Договірний відділ
- Контроль виконання медичних послуг персоналом
- Електронні медичні картки
- Стоматологія
- Профогляди
- Диспансеризація і диспансерне спостереження
- Операційний блок
- Керівник і статистична служба
- Клініко-експертна робота
- Радіологічний інформаційна система
- Інтернет запис на прийом і обмін даними з сайтами
- Спільне використання з іншими програмними продуктами
- Підтримка форматів обміну міжнародної організації HL7
- Обмін даними з зовнішніми системами
- Додаткові функціональні можливості
- Логічна модель програмного продукту
- Приймальне відділення стаціонару
- Пост відділення
- Довідкове бюро
- Облік ліжкового фонду.
- Отримання оперативних зведень про рух пацієнтів і наявності вільних ліжок у відділенні.
- Аналіз функціонування ліжкового фонду.
- Облік медичних послуг, наданих в приймальному відділенні, клінічних відділеннях, параклінічних кабінетах.